Állatcsaládok társasjáték




Készségfejlesztő társas memóriajáték vidám grafikákkal.


Kedvencekbe tesz
3.4 (16 értékelés)
Név: Állatcsaládok társasjáték
Cikkszám: 86436
Korosztály: 3+ év
Gyártó:

Lilliputiens

Ár: 4750

Darabszám:

Ennek a vidám, színes, bájos grafikájú társasjátéknak az a célja, hogy a  memóriád segítségével visszajuttass minden állatcsaládot a saját házába, mielőtt megérkeznének a farkasok.

Korosztály: 3+ év

A csomag mérete: 11 x 19 x 11 cm

Szabály:

EGYMÁS ELLENI JÁTÉK (2-3-4 játékos):
A játék célja: gyűjtsd össze az egyik állatcsalád mind az öt tagját, és juttasd be őket a házukba, a biztonságba, mielőtt a farkas család összegyűlne.
Ha két játékos játszik, eldönthetik, hogy mindketten két-két családot gyűjtenek, vagy pedig két családot félretesznek.
Ha három játékos játszik, egy családot félretesznek, vagy pedig az első, akinek összegyűlik a családja, elkezdheti gyűjteni az addig kimaradt családot.
A játék előkészítése: a kártyákat megkeverjük, és a képes felükkel lefelé körben elrendezzük az asztal közepén.
A játék menete: a legfiatalabb játékos kezd: választ egy kártyát a körből, felfelé fordítja, és megmutatja többi játékosnak is:
- ha a felfordított kártya farkas, a játékos vonyít, mint egy farkas, a lapot pedig felfordítva a helyén hagyja a körben.
- ha a felfordított kártya nyúl, kutya, csibe vagy malac, felfelé fordítva maga elé teszi, és ettől kezdve ezt a családot gyűjti.
Most a következő játékos jön: választ egy kártyát a körből, felfelé fordítja, és megmutatja többi játékosnak is:
- ha a felfordított kártya farkas, a játékos vonyít, mint egy farkas, a lapot pedig felfordítva a helyén hagyja a körben.
- ha a felfordított kártya olyan családhoz tartozik, amit valamelyik másik játékos már gyűjt, utánozza a lapon látott állatot (hangját vagy mozgását stb.), majd lefelé fordítva visszateszi bárhová, ahova gondolja a körbe.
- ha a felfordított kártya olyan családhoz tartozik, amit még egyik játékos sem gyűjt, felfelé fordítva maga elé teszi, és ettől kezdve ezt a családot gyűjti.
Most a következő játékos jön, és fentiek szerint folytatódik a játék.
A játék vége:
- ha a farkas család az első, amelynek minden tagja összegyűlik, a játéknak vége, és minden játékos vesztett. 
- ha az egyik játékosnak sikerült összegyűjtenie állatcsaládja mint az öt tagját, be kell juttassa őket biztonságos házikójukba: a mágneses tartódoboz megfelelő nyílásán (meg kell találni a gyűjtött családhoz tartózó házat!) keresztül becsúsztatja a kártyákat, és GYŐZÖTT!
- a többi játékos folytathatja a játékot, amíg a farkas család össze nem gyűlik – amikor a farkasok összegyűltek, a játéknak vége; aki addig bejuttatta családját a biztonságba, győzött, aki nem, vesztett.

EGYÜTTMŰKÖDŐ JÁTÉK CSAPATBAN (2-3-4 játékos):
A játék célja: a négy állatcsalád mind az öt tagját összegyűjteni és bejuttatni mindenkit a házába, a biztonságba, mielőtt a farkas család összeállna. Mindenki együtt, csapatként játszik a farkasok ellen.
A játék előkészítése: a kártyákat megkeverjük, és a képes felükkel lefelé körben elrendezzük az asztal közepén.
A játék menete: a legfiatalabb játékos kezd: választ egy kártyát a körből, felfelé fordítja, és megmutatja többi játékosnak is:
- ha a felfordított kártya farkas, a játékos vonyít, mint egy farkas, a lapot pedig felfordítva a helyén hagyja a körben.
- ha a felfordított kártya nyúl, kutya, csibe vagy malac, felfelé fordítva a kör közepére teszi – ettől kezdve a csapat ezt a családot gyűjti.
Most a következő játékos jön: választ egy kártyát a körből, felfelé fordítja, és megmutatja többi játékosnak is:
- ha a felfordított kártya farkas, a játékos vonyít, mint egy farkas, a lapot pedig felfordítva a helyén hagyja a körben.
- ha a felfordított kártya ahhoz a családhoz tartozik, amit már elkezdtek gyűjteni, a lapot felfelé fordítva a kör közepére teszi, a már megkerült családtagok mellé.
- ha a felfordított kártya olyan családhoz tartozik, amit még nem kezdtek el gyűjteni, utánozza a lapon látott állatot (hangját vagy mozgását stb.), majd lefelé fordítva visszateszi bárhová, ahova gondolja a körbe.
Most a következő játékos jön, és fentiek szerint folytatódik a játék.
Ahhoz, hogy a csapat megakadályozza, hogy a farkasok összegyűljenek, mielőtt többi állatcsalád összeáll, a játékosoknak segíteniük kell egymást és meg kell jegyezzék, melyik felfordított és megtekintett kártya hova került vissza a körbe.
Amint az első állatcsalád mind az öt tagja összegyűlt a kör közepén, beszaladhatnak biztonságos házikójukba: az a játékos, aki az utolsó hiányzó családtagot megtalálta, becsúsztatja a kártyákat a mágneses tartódobozba, a család házának megfelelő nyíláson keresztül.
Ha az első család tagjai összegyűltek és bejutottak házukba, a következő játékos jön, és az előbbiek szerint folytatódik a játék a második, majd a harmadik, majd a negyedik család összegyűjtésével.
A játék vége:
- ha mind a négy állatcsalád összeáll, és bejut saját házába, mielőtt a farkasok összegyűlnének, a csapat GYŐZŐTT! Legyőzték a farkasokat.
- ha a farkas család összeáll, mielőtt a négy állatcsalád összegyűlne és bejutna házába, a játéknak vége, és a csapat vesztett. 

Nagyon szeretek a Providajátéknál vásárolni, mert minden játék kiváló minőségű és hamar a család kedvencei lesznek!

Hoványi Dávid
Protech Magyarország Kft.

Gyors és pontos szállítás! Szeretjük ezeket a játékokat!

Vilányi Dániel
Rufftech Kft. 







Áraink bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. Áraink forintban értendőek.
A webáruház és az üzlet kínálata, árai és készlete eltérhetnek.