MamiCatchMi




Kedvencekbe tesz
4.6 (8 értékelés)
Név: MamiCatchMi
Cikkszám: 8438
Korosztály: 5+ év
Gyártó:

Djeco

Ár: 6890

Darabszám:

A játék előkészítése: Állítsuk össze a tárgyakat, és tegyük őket az asztal közepére. Minden játékos kapjon öt zsetont. A többi zsetont tegyétek félre talonba az asztalon.

4 játékos esetén: minden játékos kiválaszt egy bábut, és maga elé teszi.

3 játékos esetén: minden játékos választ egy figurát és maga elé teszi. A megmaradt figurát az asztal közepén a tárgyak mellé kell tenni (neki is lesz szerepe).

2 játékos esetén: minden játékos válasszon egy figurát, és tegye maga elé, a két megmaradt figurát az asztal közepén a tárgyaknál kell elhelyezni (nekik is lesz még szerepük a játékban).

A játék menete: A legidősebb játékos kezd, és dob a két dobókockával.

Megjegyzés 1: A játékosok nem érhetnek a figurákhoz a kockadobás előtt!

Minden dobásnál a kockákkal kidobott kombináció szerint két játékos csatázik. Aki elsőként elvégzi a feladatot, megnyeri a csatát, és elnyer egy zsetont az ellenfelétől.

 

Dobáskombinációk:
1 - Ha a két kockával egyformát dobtunk – két akciót kell végre hajtani egymás után.

- Akinek a figurájával megegyezik, annak cserélnie kell tetszés szerint egy másik játékossal (az ellenfél köteles átadnia a bábuját), vagy kevesebb, mint 4 játékos esetén a játékos választhat az asztal közepén levő figurákból is. Fontos, hogy mindenképpen cserélnie kell, ha az ő figurája van mind a 2 dobókockán egyszerre.

- Ezek után két helyszínt is meg kell cserélnünk egymással (mindig, amikor azonosat dobott valaki)

 

2 - Az egér ellen a kutya vagy a macska párbajozik - Az egér fél a macskától és a kutyától.

Az nyer, aki az egér figurát gyorsabban elhelyezi az egérlyukban, vagy az nyer, aki a macska vagy kutya figurát előbb teszi az egérlyuk mellé a fűre. A nagyi figura nem mozog.

 

3 - A macska ellen párbajozik a nagymama, vagy a kutya - A macska fél a nagymamától és a kutyától.

Az nyer, aki a macska figurát előbb felteszi a fára, vagy aki a kutya vagy a nagyi figurát ráteszi a fűre a fa lábánál.

Az egér figura nem mozog.

 

4 - A nagymama ellen az egér - A nagyi fél az egértől.

Az nyer, aki a nagyi figurát ráteszi a székre, vagy az a játékos, aki az egér figurát gyorsabban teszi a padlón a szék mellé. A macska és kutya figura nem mozog.

 

5 - A kutya ellen a nagymama - A kutya megijedt a nagyitól.

Az nyer, aki a kutya figurát a kutya a kennelbe teszi, vagy az nyer, aki a nagyi figurát elhelyezi a kennel mellett a fűben. A macska és egér figura nem mozog.

 

 

Minden egyes párbajban, a gyorsabb játékos nyer és kap egy zsetont a másik játékostól.

 

• Rossz mozdulat: nem szabad azt a figurát mozgatni, amit nem mutat a kocka. Ha hibázott valaki és gyorsan elhelyezte a nem játszó figurát, akkor egy zsetonját vissza kell tegye a talonba. Megengedett, hogy a kockadobás után elkapjanak egy figurát a játékosok, de a hibásan felvett figurának a kézben kell maradnia!

• Döntetlen: abban az esetben, ha a párbaj döntetlen (ha a játékosok egyszerre helyezték a figurájukat a megfelelő helyre), vagy ha nincs győztes, senkinek sem kell lemondani a zsetonjáról.  Vitás esetben fel kell kérni harmadik játékost bírónak.

A párbaj végén a játékosok maguk elé teszik a figuráikat, és a következő játékos dob a kockával...

Speciális szabályok két-három játékos esetén:

Két vagy három játékos esetén, egy vagy két figurát az asztal közepére kell tenni. Ezek a "közös figurák".

Ha a kockadobás egy játszó, és egy közös figurát mutat, minden játékos játszhat a közös figurával, kivéve azt a játékost, akinek a bábuja játékban van.

-          Ha a játékos, aki a „közös figurával” játszott a gyorsabb: elveszi a zsetont a többiektől (mindenkitől) és beteszi a talonba.

-          Ha az a játékos, aki „közös figurával” játszott a lassabb: a másik játékos kap egy zsetont a talonból.

Megjegyzés 2: Az a játékos, aki éppen „közös figurával” játszik nem nyerhet zsetont, de ügyességével elérheti, hogy a másik játékos/sok elveszítsék az egyik zsetonjukat. Ha a kockával két „közös figurát” dobott a játékos, nem történik semmi, és a következő játékos dob.

Annak a játékosnak, aki a "közös figurával" lép pedig a saját figurája is játszik annak vissza kell adnia egy zsetont a talonba.

 

Ki a nyertes? A játék akkor ér véget, ha:

- egy játékos összegyűjtött 10 zsetont, ebben az esetben ő megnyeri a játékot, vagy

- egy játékos zsetonja elfogyott, a játék véget ér. Aki a legtöbb zsetont gyűjtötte, megnyeri a játékot.

Nagyon szeretek a Providajátéknál vásárolni, mert minden játék kiváló minőségű és hamar a család kedvencei lesznek!

Hoványi Dávid
Protech Magyarország Kft.

Gyors és pontos szállítás! Szeretjük ezeket a játékokat!

Vilányi Dániel
Rufftech Kft. 



-25%
Abacus - Aquaretto
Aquaretto
ABA12472

Abacus

8990   6700
-15%
Smart Games - Gombfoci
Gombfoci
17793

Smart Games

10990   9340




Áraink bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. Áraink forintban értendőek.
A webáruház és az üzlet kínálata, árai és készlete eltérhetnek.