Kemps kártyjáték




Egy olyan kártyajátékot keres, amely vicces és az egész csapatot megnevetteti? A Kemps kártyajáték lényege, hogy úgy kiáltson "Kempsz"-t, hogy a többiek ne jöjjenek rá a jelre! Önnek sikerül?


Kedvencekbe tesz
4.7 (7 értékelés)
Név: Kemps kártyjáték
Cikkszám: CO100O
Korosztály: 6+
Gyártó:

Avenue Mandarine

Ár: 2499

Darabszám:

A legviccesebb csapatjáték. Gyűjtsd össze a négy képet a karakteredről és jelezz a társadnak, hogy kiáltson "Kempsz!"-t. De légy óvatos, nehogy a többiek rájöjjenek a jelre.

Játékidő: kb. 10 perc

Életkor: 6+ év

Játékosok száma: 4-8

Doboz tartalma: 48 kártyalap (12 x 4db-os sorozat)

A játék célja:

Legyen a tiéd az első csapat, amelyik összeállítja az ugyanazt a gyermeket ábrázoló 4db-os fotósorozatot, és azt kiáltja: "Kempsz!"

Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb 4db-os sorozatot állítja össze a játék végéig.

A játék előkészítése:

A játék megkezdése előtt a játékosok kétszemélyes csapatokat alkotnak. Ugyanazon csapat tagjai egymással szemben ülnek le, és megegyeznek egy, a többiek számára nehezen észrevehető titkos jelben (ami lehet hangos vagy hangtalan, gesztus, mozdulat, szó… pl. meghúzom a fülcimpámat vagy tüsszentek vagy azt mondom "Húúú" stb.), amelyet egymás között használnak majd.

A játék menete:

Egy játékost kinevezünk játékvezetőnek.

A játékvezető kioszt minden játékosnak 4-4 lapot, majd 4 lapot az asztal közepére is helyez, a képes felükkel felfelé.

Figyelem!

Ha egy játékos kézbe kap 3 vagy 4 lapot ugyanabból a sorozatból, azt jeleznie kell a játékvezetőnek, és újabb 4 lapot kell húznia a pakliból.

Amikor vége az osztásnak, a játékvezető jelére ("Cheese"-t kiált) a játékosok kicserélhetik a kezükben lévő lapokat az asztal közepére kitettekkel, hogy össze tudjanak állítani egy négyes sorozatot.

Mindez nagy odafigyelést és persze gyorsaságot igényel!

Minden játékos annyiszor cserélhet kártyát, ahányszor csak akar -de természetesen a legygyorsabb kéz kap új lapot legelőször. De ügyeljünk a Fair Play-re: először a cserelapot kell letennünk, utána vehetjük fel a kinézett kártyát.

Amikor már egyik játékos sem kíván több lapot cserélni, a játékvezető elvesz az asztalon maradt kártyákat, és újabb 4 lapot tesz ki.

És így tovább…

A játék bármely pontján, amikor valamelyik játékos kezében összegyűlt egy sorozat mind a négy lapja, le kell adnia a választott jelzést csapattársának, aki azt kiáltja "Kemps", és ezzel megnyerték az a kört.

De vigyázat!

"Ha az ellenfél csapatok egyi tagja kiszúrja  a jelet (vagy amit annak gondol), azt kiálthatja ""Állj Kempsz!""

Ha a valódi jelet sikerült így ""lelőni"", ők nyerik ezt a kört, és övék lesz a másik csapatnál összegyűlt sorozat."

Ebben az esetben a lebukott csapatnak új jelet kell kitalálnia.

Ha az "Állj Kempsz"-et kiáltó játékos nem az ellenfél egyezményes jelét "fogta el", tévedett, megbűnhődik a korábban elnyert sorozatok egyikét át kell adja az ellenfélnek.

Minden játékos kezében mindig kell legyen 4 lap!

Az összegyűlt sorozatokat a csapatok félreteszik.

A játék addig folytatódik, amíg valamelyik csapatnak el nem fogynak a lapjai. Az a csapat nyer, amelyik több sorozatot tudott összeállítani.

Nagyon szeretek a Providajátéknál vásárolni, mert minden játék kiváló minőségű és hamar a család kedvencei lesznek!

Hoványi Dávid
Protech Magyarország Kft.

Gyors és pontos szállítás! Szeretjük ezeket a játékokat!

Vilányi Dániel
Rufftech Kft. 







Áraink bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. Áraink forintban értendőek.
A webáruház és az üzlet kínálata, árai és készlete eltérhetnek.