Édességek kártyajáték




Kitudja deríteni, hogy melyik édességet melyik hercegnő ette meg? 48 színes játékkártya van a dobozban, már 5 éves kortól remek szórakozás nyújt! Nyomozzon édességek után és nyerje meg a játékot!


Kedvencekbe tesz
4.5 (7 értékelés)
Név: Édességek kártyajáték
Cikkszám: CO108O
Korosztály: 5+
Gyártó:

Avenue Mandarine

Ár: 2499

Darabszám:

Melyik hercegnő melyik édességet ette meg? Légy az első, aki kideríti, és nyerd meg a játékot!

Játékidő: kb 15 perc

Életkor: 5+ év

Játékosok száma: 3-4

Doboz tartalma: 48 játékkártya (24 kék és 24 rózsaszín kártya)

A játék célja:

Ki kell derítsük, melyik hercegkisasszony melyik cinkosnak segített megenni az édességet

A játék előkészítése:

Szétválogatjuk a rózsaszín és a kék kártyákat, és az azonos paklin belül is kategória (figura, sütemény, állat) szerint elkülönítjük a lapokat. A rózsaszín pakli lapjait képes felükkel felfelé kiterítjük az asztalon.

A játék menete:

Játékmestert választunk a játékosok közül.

A Játékmester a kék pakli minden kategóriájából húz 1-1 lapot, amit nem mutathat meg a többi játékosnak - ezeket a lapokat lefelé fordítva félreteszi.

A többi játékosnak ki kell találnia a titkos lapokat.

A Játékmestertől balra ülő játékos kezd: bejelenti, hogy melyik kategóriában kíván nyomozni, és feltesz egy kérdést: pl. "A kerett hercegnő lila ruhát visel?"

- Ha a válasz "IGEN", az asztal közepére kitett összes hercegnő kártyát, amelyiken NINCS lila, lefelé fordítjuk.

- Ha a válasz "NEM", az asztal közepére kitett összes hercegnő kártyát, amin VAN lila, lefelé fordítjuk.

Ezután a kérdezőtől balra ülő játékos következik: most ő tehet fel egy kérdést, ugyanabban vagy akár egy másik kategóriában nyomozva.

A játék így folytatódik, amíg minden kategóriában már csak egy-egy kártya maradt felfelé fordítva: kiderült hát, kik a tettesek!

Az adott kategória utolsó kérdését (amelynek nyomán a kategóriában már csak egy lap maradt képes felével felfelé az asztalon) feltevő játékosok 1-1 pontot kapnak.

A következő körre új Játékmestert választunk: a parti során minden játékonak egyszer (egy körben) Játékmesternek kell lennie - tehát annyi kört kell játszani, ahányan játszunk.

Az utolsó kör után az a játékos nyert, aki a legtöbb pontot gyűjtötte.

Figyelem!

A Játékmester csak "IGEN"-t és "NEM"-et válaszolhat a feltett kérdésekre!

Nagyon szeretek a Providajátéknál vásárolni, mert minden játék kiváló minőségű és hamar a család kedvencei lesznek!

Hoványi Dávid
Protech Magyarország Kft.

Gyors és pontos szállítás! Szeretjük ezeket a játékokat!

Vilányi Dániel
Rufftech Kft. 







Áraink bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. Áraink forintban értendőek.
A webáruház és az üzlet kínálata, árai és készlete eltérhetnek.