Állatmemória - Zanimatch - kártyajáték




Kedvencekbe tesz
3.8 (8 értékelés)
Név: Állatmemória - Zanimatch - kártyajáték
Cikkszám: 5153
Korosztály: 5-9 év
Gyártó:

Djeco

Ár: 4390

Darabszám:

Memorizáld az állatokat!

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

Játékosok száma: 2-6 fő A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

A játék célja: Te légy az első, aki megszabadul a kártyáitól Több játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!) Játékszabály (1.): A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásával megegyezően folyik. Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A maradék lapokat lefordítva az asztal közepére kell tenni. A nagy gyűjtőkártyákat is helyezzük – lefordítva – a játéktér közepére. Az első játékos felfordítja a legfelső gyűjtőkártyát. Mindenki – őrült tempóban - végignézi a kezében tartott kiosztott lapokat és megpróbál egy állatot felfedezni, ami a gyűjtőkártyán és a saját lapjai között is szerepel. Aki a leggyorsabban megnevezi, és a gyűjtőkártyára rakja az azonos állatot ábrázoló lapját, az nyeri ezt a kört; megszabadult a kártyájától. Figyelem; csak az első jól válaszoló teheti le az azonos lapját! Ha valaki rosszul választott, visszaveszi a lerakott lapját és 2 büntetőkártyát is kell húznia a központi pakliból. A most kijátszott gyűjtőkártyát újból lefordítva és a gyűjtőkártya-pakli legaljára kell csúsztatni. Most a következő játékos emeli fel és fordítja meg a legfelül lévő gyűjtőkártyát. Gyorsan, gyorsan találj azonos állatot! A játék addig folytatódik, míg valamelyik játékos megszabadul a kezében lévő összes állatos kártyájától. Ezt a partit tehát ő nyerte! Játékszabály (2.): Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A játékosok a kiosztott lapokat ezúttal NEM nézhetik meg! A gyűjtőkártyákat és az osztás után megmaradt kártyákat lefordítva az asztal közepére kell tenni. Az első játékos fordítson fel egy gyűjtőkártyát és kezdjen visszaszámolni: 5… 4… 3… 2… 1… fordít! Mindenkinek ennyi ideje volt arra, hogy a gyűjtőkártya állatait megjegyezze. Amikor már nem láthatóak a gyűjtőkártyán lévő állatok, mindenki megnézi a saját lapjait. Nos, van egyezés? A saját lapjukból kiválasztják a játékosok azokat, amelyek szerintük szerepeltek a gyűjtőkártyán is! Ha mindenki elkészült, jöhet az ellenőrzés: Újra fordítsuk állatos felével felfelé gyűjtőkártyát, és mindenki nézze meg, hogy jól emlékezett-e. Ha a kiválasztott lap(ok) egyeznek, azokat a játékos félre teheti (külön pakliba gyűjtsük, már nem kellenek ehhez a játszmához). Ha valaki olyan kártyát tett le, amelyen szereplő állat nem található meg a gyűjtőkártyán, úgy a hibásan lerakott lapot újból vissza kell vennie, és a központi pakliból még egy büntetőkártyát is kell húznia. Ebben a játékban a gyűjtőkártyák csak egyszer szerepelnek, ha már sorra kerültek, félre kell rakni őket. A játékot az nyeri, akinek elfogynak a kezében lévő kártyái, vagy az utolsó gyűjtőkártya után a legkevesebb kártyát birtokolja.

Nagyon szeretek a Providajátéknál vásárolni, mert minden játék kiváló minőségű és hamar a család kedvencei lesznek!

Hoványi Dávid
Protech Magyarország Kft.

Gyors és pontos szállítás! Szeretjük ezeket a játékokat!

Vilányi Dániel
Rufftech Kft. 







Áraink bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. Áraink forintban értendőek.
A webáruház és az üzlet kínálata, árai és készlete eltérhetnek.